• BIST 14537.55
  • Altın 6162.7
  • Dolar 46.4737
  • Euro 52.9328
  • Eskişehir 26 °C
  • Ankara 29 °C
  • İstanbul 27 °C
  • İzmir 36 °C

‘Yetim aylığı bağlatacağız’ deyip dolandırdılar

‘Yetim aylığı bağlatacağız’ deyip dolandırdılar
‘Yetim aylığı bağlatacağız’ deyip dolandırdılar

Bursa’da, uzun zaman önce annesini kaybeden kadından, dul ve yetim aylığı bağlatma bahanesiyle vekalet alan bir kişi, 39 bin TL parayı çekerek kaçtı.

    Olay, merkez Nilüfer ilçesi Beşevler Mahallesi’nde meydana geldi. N.D. isimli kadın, isminin D.A.G. olduğunu sandığı bir kişi tarafından dolandırıldı.

    N.D., uzun zaman önce vefat eden annesi nedeniyle dul ve yetim aylığı bağlatacağını, 3 maaş karşılığında SGK’daki bütün işlemleri kendisinin yaptıracağını söyleyen şahsa inandı. Dolandırıcıya noterde vekaletname veren N.D, bir süre sonra PTT şubesindeki hesabında bulunan 39 bin TL paranın çekildiğini öğrendi.

    Parayı çeken şahsa bir daha ulaşamayan N.D.’nin durumu polise bildirmesiyle olayla ilgili soruşturma başlatıldı. 

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00