Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’nin ev sahipliğinde; İçişleri Bakanlığı, Avrupa Birliği Başkanlığı, AB Türkiye Delegasyonu, Türkiye Belediyeler Birliği (TBB) ve Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) iş birliğiyle yürütülen Sivil Katılım Projesi, görkemli bir zirveyle taçlandı. Eskişehir Haller Gençlik Merkezi’nde düzenlenen Sivil Katılım Zirvesi, kent dinamiklerini ve üst düzey bürokratları bir araya getirdi.
Türkiye genelinde Çanakkale, Manisa, Mersin, Gaziantep, Elazığ ve Trabzon ile birlikte pilot illerden biri olan Eskişehir'deki zirve, projenin 3 yıllık başarı hikayesini anlatan tanıtım filmiyle başladı.
Projenin Çıktıları ve Deneyimler Paylaşıldı
Protokol konuşmalarının ardından, UNDP Proje Yöneticisi Neslihan Cankara projenin 3 yıllık çıktılarını içeren kapsamlı bir sunum yaptı ve Sivil Katılım Görev Gücü üyelerine plaket takdim edildi.
Zirve, UNDP Saha Koordinatörü Baran Can Karadoğan ve EBB Strateji Geliştirme Dairesi Başkanı Sıla Senem Bükülmez’in sunumları ile Neslihan Cankara moderatörlüğünde düzenlenen **"Katılım Hikâyeleri ve Eskişehir Sivil Katılım Ruhu"** paneliyle sona erdi panelde kent konseyi, akademisyen, muhtar ve daire başkanlığı düzeyinde yerel deneyimler masaya yatırıldı.















Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.