• BIST 14274.02
  • Altın 6096.12
  • Dolar 46.6096
  • Euro 53.12
  • Eskişehir 20 °C
  • Ankara 21 °C
  • İstanbul 23 °C
  • İzmir 30 °C

Yerel medya semineri Bursa’da yapılıyor.

Yerel medya semineri Bursa’da yapılıyor.
Yerel medya semineri Bursa’da yapılıyor.

Başbakanlık Basın-Yayın ve Enformasyon Genel Müdürlüğü (BYEGM) ile Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) tarafından düzenlenen ‘Yerel ve Bölgesel Medya Eğitim Semineri’ Bursa’da yapılacak.

Yarın Kervansaray Otel’de başlayacak seminerin açılışına Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, RTÜK Başkan Vekili Taha Yücel ile Basın-Yayın ve Enformasyon Genel Müdürü Murat Karakaya katılacak.

Seminerde konunun uzmanları ‘Medyada Temel Hak ve Özgürlükler’, ‘Yerel ve Bölgesel Medyanın Sorunları’ ve ‘Yerel Medyanın Etkinliği’ masaya yatırılacak. Seminerin ikinci gününde ise ‘Yerel Basına Mesleki ve Hukuki Öneriler’ oturum gerçekleştirilecek.

Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00