Vali Şahabettin Harput, Bursa’yı sağlık turizminin Türkiye’de ki en önemli merkezi yapmak istediklerini söyledi.
Bursa Valisi Şahabettin Harput başkanlığında Heykel Valilik Binasında yapılan ‘Sağlık Turizm Toplantısı’ ile Bursa’nın şuan ki sağlık ve termal turizmi ile yapılması gerekenler masaya yatırıldı.
Toplantıya Vali Yardımcısı Cemal Özdemir, UÜ. Rektörü Prof. Dr. Kamil Dilek, İl Sağlık Müdürü Özcan Akan, Doruk Tıp Merkezi Başhekimi ve Sağlık Turizmi Derneği Başkanı Mustafa Esgin katıldı.
Toplantıda konuşan Bursa Valisi Şahabettin Harput, "Bursa’mızın geleceğe dönük önemli zenginliklerinden birisi olan sıcak sularımızın ve aynı zamanda sağlık imkanlarımızın ve tesislerimizin en iyi şekilde değerlendirilmesi gerekiyor." dedi.
Vali Şahabettin Harput, sahip olunan zenginliklerin Ulusal ve Uluslar arası planda değerlendirilmesi için valilikte konu ile ilgili birimler ile bir araya gelerek konuyu ele aldıklarını belirtti. Vali Harput, Bursa’mızın sağlık turizmi ile alakalı şu anki durumunu ve geleceğe dönük yapılabileceklerin masaya yatırdıklarını anlatarak, "Dış ülkelerdeki emsal uygulamalarla da örnek alarak değerlendiriyoruz. Özellikle üniversitemizin bu konudaki bilgi birikimi, Sağlık Turizmi Derneği Başkanımızın konuya samimiyetle ve inançla sahiplenmesi, Sağlık Müdürlüğümüzde oluşturulan özel ekip ve büro ve ilimizde oluşan kuvvetli bir irade Bursa’mızın geleceği adına bize ümit veriyor." şeklinde konuştu.
Bursa’nın sağlık turizmi adına çok önemli bir kazanımı kendilerine vaad ettiğine değinen Harput, "Bizim önemli ve öncelikli hedefimiz Bursa’yı sağlık turizminin, ülkemizde ki en önemli merkezi yapmak. Sağlık turizmindeki merkezden kastımız; hem medikal sağlık dediğimiz her türlü tıbbi ameliyatlar, tedaviler ve benzeri faaliyetler. Hem de termal, yani sıcak su ile gelen her türlü tedavilerin Bursa’da yapılabileceğini göstermek istiyoruz." dedi.
Bir taraftanda dış dünya ile bunu paylaşmak istediklerini ifade eden Vali Şahabettin Harput, sözlerini şöyle tamamladı: "Bunun için arkadaşlarıma yaptıkları çalışmalardan dolayı teşekkür ediyorum. İnşaallah gelecek günlerde daha güzel haberleri kamuoyu ile paylaşmak istiyoruz."
Vali Harput: Bursa’yı termal sağlık merkezi yapacağız

Vali Harput: Bursa’yı termal sağlık merkezi yapacağız
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle KutlandıGazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle KutlandıÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00












