• BIST 14498.01
  • Altın 6152.45
  • Dolar 46.4781
  • Euro 53.0011
  • Eskişehir 27 °C
  • Ankara 27 °C
  • İstanbul 27 °C
  • İzmir 37 °C

'Polisim' diyerek dolandırdı

'Polisim' diyerek dolandırdı
'Polisim' diyerek dolandırdı

Bursa’da telefonla aradığı şahsa kendisini polis olarak tanıdan bir kişi, vatandaşı 4 bin TL dolandırdı.

Olay, Kestel ilçesi Ahmetvefikpaşa Mahallesi’nde meydana geldi. R.G.'yi ev telefonundan arayıp kimliği belirsiz bir kişi, kendisini 'polis' olarak tanıttı. Şahıs, terör örgütünün ismini kullanarak korkuttuğu R.G.'nin hesabındaki parayı çekerek verdiği bir başka hesaba yatırmasını istedi. Parasının terör örgütü tarafından çekileceğinden korkan R.G., bankaya giderek denileni yaptı. 4 bin TL parasını verilen hesaba yatıran R.G., şahsa bir daha ulaşamayınca durumu polise bildirdi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. 

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00