Ataköy’de, bir ilköğretim okulunun yemekhanesini yağmur nedeniyle su basması velileri isyan ettirdi. Veliler, çocuklarının virüs kaptığını öne sürdü. Okul yetkilileri konu hakkında açıklama yapmak istemedi.
İddialara göre; önceki gün yağmur sonucu Ataköy 4. kısımda bulunan 60. Yıl İlköğretim Okulu’nun yemekhanesini su bastı. Defalarca yetkililere müracaat etmelerine rağmen bir sonuç alamadıklarını söyleyen veliler, çocuklarının virüs kaptığını söyledi.
Üç yıldır her yağmur yağdığında okulu su bastığını ifade eden Okul Aile Birliği Başkanı Banu Terzi, çocukların çok mağdur durumda olduğunu dile getirdi. Terzi, sorunun çözümü için başta İSKİ olmak üzere yetkililere defalarca müracaatta bulunduklarını belirterek, “Okulun yemekhanesini direkt atık su basıyor. İSKİ’ye başvurduk defalarca. Ancak İSKİ sorunun drenajdan kaynaklandığı için ileride de okulu su basabileceği cevabını verdi bize. Her su bastığında hüngür hüngür ağlıyorum. Benim çocuğum rota virüsü kaptı ve bir hafta ishal oldu. Gelen raporlara göre şu anda okulda dizanteri ve rota virüsü var. Ben her yağmurda korkulu rüyalar görmekten bıktım.” dedi.
İdarecilerin gece boyu okulu temizlemeye çalıştığını bunun da çok zor olduğunu vurgulayan Terzi, sözlerini şöyle tamamladı: “Okulun müdürü ve öğretmenleri ellerinde taslarla su boşaltmaya çalıştı gece boyu. Hiçbir veli rota virüsü nedeniyle çocuğunu elinde serumlarla hastanede bekletmez. Olan bizim çocuklarımıza oluyor. Yetkilileri iş başına bekliyorum. Okula atık su akıyor ve insanların pisliği için çocuklar akşama kadar geziyor ve yemek yiyor. Herkes elini vicdanına koysun artık.”
Rota virüsü nedeniyle çocuklarının sık sık hastalandığını söyleyen öğrenci velisi Doğan Ersan ise, “Özellikle okulun olduğu yer ve bu çevredeki binalar İSKİ’nin üç yıl önce yaptığı kanal yüzünden mağdur durumda. İSKİ ve belediye başta olmak üzere gerekli yerlere defalarca müracaat ettik. Konunun gerçek muhatabı olan İSKİ’nin gerekeni yapmasını bekliyoruz. İstanbul’un göbeğinde çocuklarımız hasta oluyor. Elimizde okulu su bastığı sırada çekilen fotoğraflar var. Bu fotoğrafları İSKİ’ye de göstermeyi düşünüyoruz. Çocuklarımız sınıflarda yemek yiyecekler. Temizlik yapan insanlar mikropları her yere yayıyor. Sürekli hastanedeyiz. Çocuğumu iki haftada bir hastaneye götürüyorum.” şeklinde konuştu.
Öğrenciler ise, yağmur yağdığında yemekhanelerini su bastığını, yemeklerini sınıflarında yemek zorunda kaldıklarını söyledi.
Bu arada okul yetkilileri, konu hakkında açıklama yapmak istemedi.
Okul yemekhanesini su bastı, veliler isyan etti

Okul yemekhanesini su bastı, veliler isyan etti
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle KutlandıGazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle KutlandıÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00












