• BIST 14539.61
  • Altın 6076.22
  • Dolar 46.4806
  • Euro 52.8344
  • Eskişehir 12 °C
  • Ankara 14 °C
  • İstanbul 20 °C
  • İzmir 22 °C

Öğretmen ve öğrenciler birlik olup ağaç dikti

Öğretmen ve öğrenciler birlik olup ağaç dikti
Öğretmen ve öğrenciler birlik olup ağaç dikti

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) Hüseyin Sungur Anadolu Lisesi öğrencileri ile öğretmenleri, birlikte düzenledikleri 'Senin de Bir Dikili Ağacın Olsun' kampanyası çerçevesinde, BTSO Eğitim Kampüsü alanına kendi imkanları ile temin ettikleri fidanları dikti.

Okulda başlatılan kampanyaya öğretmen ve öğrenciler, kendi imkanları ile ağaç fidanlarını topladılar. Hüseyin Sungur Anadolu Lisesi Müdür Yardımcısı Nadir Al ve öğretmen Gülistan Agırman öncülüğünde toplanan çok sayıdaki ağaç, daha sonra öğretmen ve öğrenciler tarafından yurt ile okul çevresinde dikildi. Dikilen ağaçlara sırasıyla toprak atılırken, hep birlikte can suyu verildi. Müdür Yardımcısı Nadir Al, öğrencilerle birlikte düzenledikleri ağaç dikme kampanyası ardından, daha yaşanabilir bir çevre için çalışmalara devam edeceklerini, öğrencilerle birlikte bu ağaçlandırma faaliyetini her yıl sürdüreceklerini söyledi.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00