• BIST 14498.01
  • Altın 6152.45
  • Dolar 46.4781
  • Euro 53.0011
  • Eskişehir 27 °C
  • Ankara 27 °C
  • İstanbul 27 °C
  • İzmir 37 °C

Mudanya'ya su verilmeye başlandı

Mudanya'ya su verilmeye başlandı
Mudanya'ya su verilmeye başlandı

Mudanya Pompa İstasyonu’nda çıkan yangın ve heyelan bölgesindeki ana iletim hatlarında boru patlağı nedeniyle yaşanan su kesintisi kademeli olarak giderilmeye başlandı.

Mudanya Pompa İstasyonu’nda çıkan yangın nedeniyle Mudanya’nın büyük bölümü ile köylerinde yaşanabilecek su kesintisi, Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü’ne bağlı ekiplerin gayretleriyle giderilmeye çalışılırken, Mudanya Heyelan Bölgesi’ndeki içme suyu ana iletim hattında yeni bir boru patlağı meydana geldi.

Beklenmedik durumlar karşısında ekip ve ekipmanlarıyla, sorunların giderilmesinde büyük gayret sarf ettiklerini belirten BUSKİ Genel Müdürü İsmail Hakkı Çetinavcı; çalışmalarına, kamu kurumu olmanın verdiği sorumluluk bilinciyle devam ettiklerini belirterek, “Elektrik Makine İkmal Dairesi Başkanlığı ve İçme Suyu Dairesi Başkanlığı’na bağlı ekiplerimiz, gösterdikleri insan üstü çabayla arızaları giderme başarısı gösterdiler. Çalışmaların tamamlanmasıyla, Mudanya ve köylerindeki bu beklenmedik durumlardan etkilenen yerleşim bölgelerine kademeli olarak su verilmeye başlandı.” dedi.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00