• BIST 14561.05
  • Altın 6175.34
  • Dolar 46.4735
  • Euro 53.0467
  • Eskişehir 24 °C
  • Ankara 24 °C
  • İstanbul 28 °C
  • İzmir 30 °C

Kaza yapan otomobilde el bombası bulundu

Kaza yapan otomobilde el bombası bulundu
Kaza yapan otomobilde el bombası bulundu

Bursa'nın İnegöl ilçesinde trafik kazası geçiren bir arabada, el bombası ve tabanca bulundu. Oylat Kavşağı'nda meydana gelen kazada, biri astsubay iki kişi yaralandı.

M.O.K.'nin (41) kullandığı otomobil, Bursa-Ankara karayolundaki Oylat Kavşağı'nda yol çalışması sebebiyle trafiğin tek şeritten sağlandığı bölümde, G.D. idaresindeki TIR'a çarptı. Otomobilde sıkışan M.O.K., İnegöl Belediye İtfaiyesi ekiplerince kurtarıldı. Yaralanan M.O.K. ve otomobildeki M.A. (30) adlı kadın, 112 Acil Sağlık ekipleri tarafından İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Türk Silahlı Kuvvetleri'nde astsubay olarak görev yaptığı öğrenilen ve durumu ağır olan sürücü M.O.K., hava ambulansıyla Bursa Çekirge Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Kazadan sonra ekiplerin, otomobilin içinde bir el bombası ve tabanca bulduğu belirtildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00