• BIST 14539.61
  • Altın 6063.83
  • Dolar 46.4735
  • Euro 52.8163
  • Eskişehir 11 °C
  • Ankara 13 °C
  • İstanbul 18 °C
  • İzmir 21 °C

İrfan Çetinkaya: Çözüm sürecini çok yerinde buluyorum.

İrfan Çetinkaya: Çözüm sürecini çok yerinde buluyorum.
İrfan Çetinkaya: Çözüm sürecini çok yerinde buluyorum.

Eskişehir Hacı Bektaş-ı Veli Anadolu Kültür Vakfı Başkanı ve Alevi Dedesi İrfan Çetinkaya, hükümetin çözüm süreci konusunda yaptığı çalışmaları sonuna kadar desteklediğini söyledi. "Kan, kan getirir. İntikam, intikam getirir. Bu gelişmelerde devletin çözüm ve barış arayışını çok yerinde buluyorum." diyen Çetinkaya, barış ve huzurun gelmesi için herkesin elinden geleni yapması gerektiğini söyledi.

Vakıf ile Odunpazarı İlçe Müftülüğü tarafından, Kutlu Doğum Haftası kapsamında, "Peygamberimiz ve İnsan Onuru" konulu bir konferans düzenlendi. Dede Çetinkaya'nın evsahipliği yaptığı konferansta, Hz. Muhammed (SAV)'in hayatı ve insanlara verdiği değerin önemi anlatıldı. Açılış konuşması yapan Vakıf Başkanı Çetinkaya, "Bugün herkes çocuklarını, torunlarını askere gönderiyor. Şırnak'a, Hakkari'ye ya da Van'a gönderiyor ama evdeki ailesi hep matem içerisinde. 'Acaba benim çocuğuma ne olacak? Telefon geldiğinde şehit haberini mi alacağım? Kaç karakolu basacaklar?' diye düşünüyor. Bunlar hiç çözüm değil." şeklinde konuştu.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00