• BIST 14522.79
  • Altın 6167.58
  • Dolar 46.4778
  • Euro 52.906
  • Eskişehir 26 °C
  • Ankara 29 °C
  • İstanbul 27 °C
  • İzmir 36 °C

Huzurevi sakinleri Çanakkale'ye gitti

Huzurevi sakinleri Çanakkale'ye gitti
Huzurevi sakinleri Çanakkale'ye gitti

Bursa İnegöl Belediyesi'nin sosyal sorumluluk projeleri kapsamında huzurevinde kalan yaşlılar, destansı mücadelelere sahne olan Çanakkale’ye gönderildi. Çanakkale'deki şehitlikler ile tarihi ve turistik yerleri ziyaret edecek huzurevi sakinlerini Belediye Başkanı Alinur Aktaş uğurladı.

"Moral ve motivasyon olması amacıyla düzenlediğimiz gezide yaşlılarımız hem gezme, hem dinlenme hem de Çanakkale ruhunu hissetme imkanı bulacaklar." diyen Başkan Aktaş, amaçlarının Çanakkale'de verilen kurtuluş mücadelesinin yaşlılara profesyonel rehberler tarafından aktarılması olduğunu söyledi.

"Atalarımızın tarihte neler yaptığını bilmeli ve bu bilinci diri tutmalıyız." ifadelerini kullanan Aktaş, her insanın hayatında en az bir kez Çanakkale'ye gidip oraları gezmesi gerektiğini söyledi. Başkan Aktaş'ın konuşmasının ardından 25 kişilik heyet, bindikleri otobüsle Çanakkale'ye doğru yola çıktı.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00