• BIST 14274.02
  • Altın 6119.98
  • Dolar 46.6166
  • Euro 53.2146
  • Eskişehir 28 °C
  • Ankara 29 °C
  • İstanbul 28 °C
  • İzmir 35 °C

Hastaneden kaçıp arkadaşını öldüren zanlı adliyeye sevk edildi

Hastaneden kaçıp arkadaşını öldüren zanlı adliyeye sevk edildi
Hastaneden kaçıp arkadaşını öldüren zanlı adliyeye sevk edildi

Bursa'da tedavi gördüğü hastanenin psikiyatri servisinden kaçarak esrar paylaşımı yüzünden tartıştığı genci öldüren zanlı, adliyeye sevk edildi.

Yıldırım ilçesi Çınarönü Mahallesi'nde bir parkta meydana gelen olayda, Bursa Devlet Hastanesi'ndeki psikiyatri servisinden kaçan R. Y. (24), parkta buluştuğu arkadaşı N. I.'ı (17 bıçaklayarak öldürdü.

Zanlı, emniyetteki sorgusunun ardından adliyeye sevk edildi.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00