Bursa Valisi Şahabettin Harput, Yenişehir ilçesindeki tarım arazilerinde çalışan mevsimlik işçileri ziyaret etti.
İlçe ziyaretinde öncelikle tarım arazilerinde çalışmak üzere Yenişehir’e gelen mevsimlik işçilerle görüşen Vali Harput, su ve elektrik sıkıntısı çeken işçilere sorunların çözüleceği sözünü verdi.
Bursa Valisi Şahabettin Harput, rutin ilçe ziyaretleri kapsamında Yenişehir’e bir gezi düzenledi. Ziyaret ettiği ilçede çeşitli incelemelerde bulunan Vali Harput, yetkililerden bilgi aldı.
İlçe gezisi kapsamında mevsimlik tarım işçilerinin yaşadığı çadırları da gezen Vali Harput, işçilerin yaşadığı sıkıntıların çözülmesi için yetkililere talimat verdi. Vali Harput’un ziyaretinde gündeme getirilen elektrik ve su sorununun çözülmesi için harekete geçildi.
Yenişehir gezisi kapsamında Menteşe ve Çeltikçi köylerinde kurulan çadırlarda mevsimlik işçilerini ziyaret eden Vali Şahabettin Harput, çadırlarda yaşayan işçilerle görüşerek, sorunlarını dinledi. Çeltikçi Köyü’nde çalışan işçilerden Aziz Şam, 195 çadırda 290’ı çocuk toplam 880 kişinin yaşadığını belirtti. Şam, mayıs ayında geldikleri Yenişehir Ovası’ndan tarım faaliyetlerinin bitiminden sonra kasım ayında Diyarbakır, Mardin ve Gaziantep’e döneceklerini belirterek, “Devlet tarafından kurulan çadırlarda kalıyoruz ama buralarda da elektrik ve su sıkıntısını çekiyoruz.” dedi.
Bölgeye çok kullanışlı çadırların kurulduğunu, tuvalet, banyo ve çeşmelerin inşa edildiğini anlatan Vali Harput, “Sağlık ekipleri bazı aralıklarla gelerek düzenli olarak sağlık taraması yapıyor. Çadırlarda yaşayan çocuklar da köy okullarına taşınarak buralarda eğitimlerine katkı sağlanıyor. Ayrıca elektrik ve su konusunda yaşanan sıkıntının çözülmesi için gerekenler yapılacak.” dedi.
Daha sonra çadırların kurulu olduğu bölgeyi gezen Vali Harput, çocuk ve kadınlarla sohbet etti. Vali Şahabettin Harput, “Siz bizim evlatlarımızsınız. Sizlerin yaşadığınız bölgenin altyapı sorunlarından meslek edinmenize kadar her alanda ihtiyaçlarınızı karşılayacağız.” şeklinde konuştu.
Kadın ve genç kızlara belirli aralıklarla kurulan çöp bidonlarını dikkatli kullanmaları tavsiyesinde bulunan Vali Harput, sağlık açısından rastgele çöp atılmayıp, temizliğe dikkat edilmesi gerektiğini sözlerine ekledi.
Vali Şahabettin Harput, çadırların kurulu olduğu bölgelerdeki incelemelerinin ardından Kaymakam Samet Ercoşkun ve Belediye Başkanı Bülent Hamdi Cingil’i makamında ziyaret ederek, ilçedeki gelişmelerle ilgili bilgi aldı.
Harput, mevsimlik işçileri ziyaret etti

Harput, mevsimlik işçileri ziyaret etti
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle KutlandıGazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle KutlandıÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00












