Bursa Valisi Şahabettin Harput, çevreyi aklını kötüye kullanan insanların kirlettiğini kaydetti.
Dünya Çevre Günü etkinlikleri kapsamında Bursa İl Çevre ve Orman Müdürlüğü tarafından düzenlenen ‘Dünya ve çocuk’ konulu resim yarışmasında dereceye girenlere Vali Şahabettin Harput tarafından ödül verildi. İl Çevre ve Orman Müdürlüğü tarafından Ekolojik Dengenin Korunmasına Katkı Sağlayan (EKO) okullar arasında düzenlenen resim yarışmasında Ceren Şimşek birinci, Işıl Köroğlu ikinci, Hazel Eser ise üçüncü oldu. Yarışmada, Selda Bozkuş ve Selina Öner de mansiyon ödülü aldı.
Heykel valilik binasında düzenlenen törene Vali Şahabettin Harput’un yanı sıra İl Çevre ve Orman Bölge Müdürü Dr. Talat Müftüoğlu ile öğretmenler, derece alan öğrenciler ve aileleri katıldı. Törende konuşan Vali Şahabettin Harput, çevrenin önemine dikkat çekerek, herkesin insanlığın ortak malı olan çevreyi koruma sorumluluğu olduğunu kaydetti. Çevre Günü nedeni ile düzenlenmen resim yarışmasında dereceye giren öğrencilerin ödüllendirildiklerini anlatan Vali Harput, emeği geçenlere teşekkür etti.
Çevreyi insanların kirlettiğine dikkat çeken Vali Harput, “Çevreyi kirleten ve yok eden kim? İnsanlar. Peki aklı olan kim? Yine insanlar. Neden kirletiyor, demek ki aklını kötü yönde kullanıyor. Dünyayı kirleten ve yok eden hiçbir hayvan göremezsiniz.” dedi.
Çocuklardan çevre konusunda duyarlı olmalarını isteyen Vali Şahabettin Harput, kendilerinin çevre konusunda duyarlı olması,
aileleri, arkadaşları ve vatandaşlarını ise çevre konusunda duyarlı olmaları yönünde uyarmaları için söz aldı.
,,
Konuşmaların ardından Vali Harput, yarışmada derece alan öğrencilere ödüllerini verdi. Öğrencilerin hepsinin kız olmasına şaşıran Harput, erkek öğrencilerin yarışmaya ilgisiz kalmasına sitem etti.
Öğrencilerden birinciye dizüstü bilgisayar, ikinciye bisiklet, üçüncüye de müzik seti hediye edilirken, iki adet mansiyon alan öğrenciye de müzik çalar hediye edildi.
Ayrıca yine Çevre Günü münasebeti ile Adel Çevre Tiyatrosu çocukları tarafından Vali Şahabettin Harput’a kutular içinde temiz toprak, hava ve su verildi. Ödül töreninin sonunda öğrenciler toplu şekilde çevreye duyarlı olacakları yönünde çevre andını okudu. Vali Şahabettin Harput ise öğrencilere kendi adına bestelediği çevre andını okutarak çevreye duyarlı olacakları yönünde öğrencilerden ‘Namus ve şerefleri’ üzerine söz aldı. Tören toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.
Harput: Çevreyi hayvanlar değil, aklı olan insanlar kirletiyor

Harput: Çevreyi hayvanlar değil, aklı olan insanlar kirletiyor
Etiketler: Bursa
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle KutlandıGazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle KutlandıÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00












