• BIST 14274.02
  • Altın 6129.23
  • Dolar 46.5914
  • Euro 53.073
  • Eskişehir 15 °C
  • Ankara 16 °C
  • İstanbul 22 °C
  • İzmir 26 °C

Doğalgazın gelmemesine protesto

Doğalgazın gelmemesine protesto
Doğalgazın gelmemesine protesto

Afyonkarahisar’ın Fatih Mahallesi sakinleri mahallelerine doğalgaz gelmemesini Cuma Namazı çıkışında basın açıklaması yaparak protesto etti.

Mahallelerine doğalgazın gelmesini isteyen vatandaşlar adına bir konuşma yapan bir konuşma yapan Mahalle Muhtarı Erol Karakaya, 5 yıldır doğalgazın mahallelerine gelmediğini söyleyerek mağdur edildiklerini söyledi. Başbakanlık, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı ve Afyonkarahisar Valiliği’ne bin 500’den fazla dilekçe sunduklarını ifade eden Karakaya, "Gitmedik makam, çalmadık kapı bırakmadık. Ancak tüm gayretlerimize rağmen ilgili makamlardan netice alamadık. Mağduriyetimiz hala devam etmektedir. Yetkililerin artık bu haksızlığı duyup mağduriyetimizin giderilmesini istiyoruz." dedi.

Fatih Mahallesi’nde kırsal kesimin ağırlıklı olmasından dolayı doğalgaz haklarının yetkililerin yönlendirmesi ile diğer mahallelere kaydırıldığını iddia eden Karakaya, mahallelerine gaz verilmediği takdirde eylemlerinin devam edeceğini belirtti.
Yapılan basın açıklamasının ardından grup olaysız bir şekilde dağıldı.

Etiketler:
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00