• BIST 14331.21
  • Altın 6006.09
  • Dolar 46.4922
  • Euro 52.85
  • Eskişehir 27 °C
  • Ankara 29 °C
  • İstanbul 26 °C
  • İzmir 31 °C

Çocuk Merkezi üyeleri, Uludağ'da kar keyfi yaptı

Çocuk Merkezi üyeleri, Uludağ'da kar keyfi yaptı
Çocuk Merkezi üyeleri, Uludağ'da kar keyfi yaptı

Bursa Büyükşehir Belediyesi Çocuk Merkezi, yarıyıl tatilinde merkeze kayıtlı çocuklara hizmet vermeye devam ediyor. Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Bursa Emniyet Müdürlüğü işbirliğiyle gerçekleştirilen gezilerde, çocuklar Uludağ'da kar keyfi yaptı.

Bursa Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şükran Gönenç Eğitim Merkezi'ne kayıtlı çocuklar, Uludağ'da kayak yapmanın tadını çıkarttı. Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı Sosyal Hizmetler Şube Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Çocuk Merkezi’nin çocuklarıyla Bursa Emniyet Müdürlüğü’nün Toplum Destekli Polislik Şükran Gönenç Eğitim Merkezi’ne kayıtlı çocuklar, Uludağ’da kayak yapıp, oyun oynayarak, yarı yıl tatilinin tadını çıkarttı. Uludağ’da karın tadını çıkaran çocuklar, Polisevi’nde sucuk ekmek keyfi yapıp, telesiyejle zirveye çıktı. Zirvede manzarayı seyretme şansı yakalayan ve kartopu oynayan çocuklar, kızaklarla da kayarak enerji depoladıklarını söyledi.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00