• BIST 14274.02
  • Altın 6129.26
  • Dolar 46.5914
  • Euro 53.0729
  • Eskişehir 15 °C
  • Ankara 16 °C
  • İstanbul 22 °C
  • İzmir 27 °C

Çanakkale gezisine giden öğrencileri Vali Çiftçi uğurladı

Çanakkale gezisine giden öğrencileri Vali Çiftçi uğurladı
Çanakkale gezisine giden öğrencileri Vali Çiftçi uğurladı

Kütahya Emniyet Müdürlüğü tarafından düzenlenen, Emniyet Genel Müdürlüğü Terörle Mücadele Daire Başkanlığı tarafından desteklenen 'Tarihi Yerinde Görmek, Yaşamak ve Yaşatmak' projesi kapsamında Çanakkale'ye gidecek olan 45 öğrenciyi, Kütahya Valisi Kenan Çiftçi uğurladı.

Kütahya Valisi Kenan Çiftçi, "Kütahya’nın 'Kuruluştan Kurtuluşa' diye bir sloganı var. Çanakkale’ye gitmeden önce Çanakkale ile ilgili fazlasıyla bilgi birikimi edinin. O bilgi birikimi sizde olursa oradaki her noktayı, her adımı daha iyi anlar ve algılarsınız. Yoksa sadece gözünüzden geçen mekanlar olur. Oraları yaşayamazsınız. Yaşamak için çok iyi bilmek lazım. Bazı olaylar vardır yaşamadan anlayamazsınız." dedi.

Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00