Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından yaptırılan yeni binasının hafriyat çalışmaları sürüyor. Halen 1879 yılında Vali Ahmet Vefik Paşa döneminde yaptırılan tarihi binada hizmet veren Büyükşehir Belediyesi’nin, eski sebze halinin bulunduğu alana yaptıracağı hizmet binası, teknolojik yatırımlarıyla aynı zamanda kendi enerjisini üretecek.
Önümüzdeki günlerde temeli atılacak olan yeni hizmet binası sayesinde kentin farklı noktalarındaki hizmet birimleri tek çatı altına toplanırken, yeni bina aynı zamanda kullanılan teknoloji sayesinde de dikkati çekiyor. Isınmanın doğalgaz sistemiyle sağlanacağı binada three jenerasyon sistemi sayesinde doğalgazdan elektrik elde edilecek. Binada tüketilecek elektriğin yüzde 50’si bu sistem sayesinde üretilecek.
Yeni hizmet binasının yapılacağı alanda devam eden çalışmaları yerinde inceleyen Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Başkan Altepe, “Birimler arasındaki uzaklık, çalışmaların verimini etkilemektedir. Aynı zamanda büyükşehir ve ilgili birimlerle işi olan vatandaşlarımız zor durumda kalıyordu. Belediye hizmetlerinin yaşamı kolaylaştırması gerekiyor. Yeni binanın tamamlanmasıyla Büyükşehir Belediyesi; daha ulaşılabilir, halkın gereksinimlerini karşılamada daha dinamik hale gelecek.” dedi.
Projenin hizmet binasının ötesinde kente yeni bir yaşam alanı kazandırma projesi olduğunun altını çizen Başkan Altepe, yaklaşık 39 bin metrekare alanlı bölgeye sadece 8 bin metrekare taban alanlı inşaat yapılacağını vurguladı.
Diğer kısımların kamu kullanımına açık park alanı olarak değerlendirileceğini ifade eden Başkan Altepe, binada, hizmet birimleri ve yönetim birimlerinin yanı sıra poliklinik, seminer, çok amaçlı salonlar, fuaye ve sergi salonları, yemekhane ve kafeterya gibi tesislerin yer alacağını aktardı.
Binanın kapalı otoparkının da bulunacağını kaydeden Altepe şunları aktardı: "Yaklaşık 15 bin metrekare alanlı park alanında çocuk oyun alanı, gezinti yolları, oturma alanları ve kafeterya yer alacak. Proje alanının geçmişte Bursa tren hattının ilk istasyon alanı olması nedeniyle tren istasyon binası formunda bir kafeterya da bu bölgede konumlandırılacak. Park ve belediye binası arasında tasarlanan yaya yolu ile Zafer Mahallesi ve Ankara yolu arasındaki yaya bağlantısı sağlanmış oyacak.”
Bursa'nın yeni belediye binası, elektriğini kendi üretecek

Bursa'nın yeni belediye binası, elektriğini kendi üretecek
Etiketler: Bursa
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle KutlandıGazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle KutlandıÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00












