• BIST 14539.61
  • Altın 6084.73
  • Dolar 46.4849
  • Euro 52.8545
  • Eskişehir 12 °C
  • Ankara 17 °C
  • İstanbul 22 °C
  • İzmir 24 °C

Bursa’da Sarıkamış Şehitleri anıtı açıldı

Bursa’da Sarıkamış Şehitleri anıtı açıldı
Bursa’da Sarıkamış Şehitleri anıtı açıldı

Bursa merkez Yıldırım Belediyesi ile Sarıkamış Şehitleri Derneği (SAR-DER), Sarıkamış’ta şehit olan Bursalıların anısına 'Sarıkamış Şehitleri Anıtı'nı hizmete açtı.

Sarıkamış Şehitleri Parkı'na inşa edilen anıtın açılışına Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, AK Parti Bursa İl Başkanı Sedat Yalçın, SAR-DER Başkanı Hüseyin Bulut ve vatandaşlar katıldı. Sarıkamış Harekatı sırasında şehit olan Bursalı şehitlerin anısına yapılan anıtın açılışında kılıç kalkan ekipleri gösteri sundu. AK Parti eski Milletvekili Faruk Ambarcıoğlu törende şiir okurken, Aşık Temel Turabi de söylediği türkülerle katılımcılardan yoğun alkış aldı.Sarıkamış Şehitleri anıtı açıldı

Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin, “Ecdadımız, sadece kendi şehri için değil, diğer iller için de savaşmıştır. Bu insanlar, bu toprakları kanları ile canları ile emekleriyle sulamışlar. Bursa'dan da giden yüzlerce can orada kalmıştır.” dedi.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00