• BIST 14286.13
  • Altın 6075.56
  • Dolar 46.6206
  • Euro 53.2074
  • Eskişehir 27 °C
  • Ankara 29 °C
  • İstanbul 31 °C
  • İzmir 34 °C

Bursa'da Ağız ve Diş Sağlığı haftası kutlandı

Bursa'da Ağız ve Diş Sağlığı haftası kutlandı
Bursa'da Ağız ve Diş Sağlığı haftası kutlandı

Bursa Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde Ağış ve Diş Sağlığı Haftası çeşitli etkinliklerle kutlandı. 

Diş polikliniklerini gezen Bursa Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi Hastane Başhekimi Prof. Dr. Mehmet Karadağ, Ağış ve Diş Sağlığı Haftası'nda diş polikliniğindeki hizmetleri tekrar gözden geçirdiklerini söyledi. Karadağ, şunları ifade etti: "Verdikleri hizmetler nedeniyle diş hekimlerimize hem teşekkür ediyoruz. Bu hafta kaliteyi artırmak adına neler yapabiliriz onu konuşuyoruz. Diş hekimlerimizin de mesajları var. dişlerimizi fırçalamamız, çocuklarımıza bu alışkanlığı kazandırmamız için farkındalık oluşturmamız gerekiyor. Bu hafta biz bu amaçla çalışıyoruz."

Başhekim Karadağ'a eşlik eden hastane yöneticisi Prof. Dr. Rüstem Aşkın ise bu haftanın önemine değinerek, "Ağız diş sağlığı, genel sağlığın ayrılmaz bir parçası, bazen daha önemli hale geliyor, inşallah vatandaşlarımız da gereken özeni gösterirler." dedi.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00