• BIST 14274.02
  • Altın 6129.23
  • Dolar 46.5914
  • Euro 53.073
  • Eskişehir 14 °C
  • Ankara 13 °C
  • İstanbul 19 °C
  • İzmir 25 °C

Belediyenin kamyonu, apartman boşluğuna uçtu

Belediyenin kamyonu, apartman boşluğuna uçtu
Belediyenin kamyonu, apartman boşluğuna uçtu

Bursa’da bir kamyon, manevra yaparken apartman boşluğuna düştü. Kazadan önce belediye işçilerinin indirilmiş olması olası faciayı önledi.

Olay, sabah saatlerinde merkez Osmangazi ilçesi Çekirge Mahallesi Selvili Cadde üzerinde meydana geldi. Osmangazi Belediyesi'ne ait 16 DT 243 plakalı kamyonu kullanan Ali Kovan (44), ağaçlarda budama yapacak belediye işçilerini Kamil Sokak’ta indirdi. Ardından, Kamil ve Çakmak Sokak'ın kesiştiği noktada manevra yaparak dönmek istedi. Bu sırada kamyon, duvardan apartman boşluğuna düştü. Sürücü Ali Kovan, ters dönen kamyondan belediye işçisi arkadaşları tarafından çıkarıldı. Hafif yaralanan sürücü, ambulansla Çekirge Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

Kazayı evinin balkonundan izleyen bir vatandaş, manevra yapan kamyonun bir anda apartman bahçesine uçtuğunu anlattı.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00