• BIST 14539.61
  • Altın 6062.26
  • Dolar 46.4768
  • Euro 52.8455
  • Eskişehir 11 °C
  • Ankara 13 °C
  • İstanbul 18 °C
  • İzmir 21 °C

'Başkomiserim' deyip 8 bin TL dolandırdı

'Başkomiserim' deyip 8 bin TL dolandırdı
'Başkomiserim' deyip 8 bin TL dolandırdı

Bursa’da, kendisini 'Başkomiser' olarak tanıtan dolandırıcıya 8 bin TL kaptıran şahıs, polise başvurdu.

Olay, merkez Yıldırım ilçesi Davutdede Mahallesi’nde meydana geldi. Beyti K. isimli şahıs, telefonda kendisini 'Başkomiserim' diye tanıtan şahsın, “Kredi kartların ve internet bağlantın terör örgütü tarafından kullanılıyor” demesi üzerine korkuya kapıldı. Banka hesap numarası veren dolandırıcıya inanan Beyti K., 8 bin TL’yi bankaya yatırdı. Ardından dolandırıldığını anlayan şahıs, polise başvurdu. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı. 

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00