Bursa Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, Doğanbey Kentsel Dönüşüm Projesi’nde vatandaşların mağduriyetini gidermek için TOKİ ile görüşmelerin yoğun bir şekilde devam ettiğini bildirdi.
Osmangazi Belediye Meclisi Ekim ayı toplantısı Mustafa Dündar başkanlığında yapıldı. Osmangazi Belediyesi’nin Doğanbey Kentsel Dönüşüm Projesi’nde vatandaşla TOKİ arasında aracılık görevi üstlendiğine dikkati çeken Başkan Dündar, bölgede binaların yıkıldığını ve bir takım eleştirilerin olduğunu hatırlattı.
Vatandaşların mağduriyet yaşamaması için çaba harcadıklarını kaydeden Dündar, şunları söyledi: "Vatandaşlarımızın sıkıntılarını alıp bunları TOKİ’ye iletiyoruz ve çözümü için çalışıyoruz. Ancak kamuoyunun şunu da değerlendirmesi gerekiyor. Bugün orada bu proje uygulanmasıydı orası ne durumda olacaktı. Bir değer çıkmış ortaya, herkes onun peşinde. Biz Osmangazi Belediyesi olarak sadece 5,5 milyon TL kira yardımı yaptık. Toplam yaptığımız harcama ise 15 milyon TL. Bunu vatandaşımız için, Bursa için yapıyoruz. Ortaya çıkan konularla ilgili olarak da hem biz hem bakanımız devrede. Görüşmeler devam ediyor. TOKİ de yeniden hesaplamalar yapıyor. Bir yanlış varsa o düzeltilecektir. Biz vatandaşın yanındayız.”
OTOPARK KÜLTÜRÜ
Hizmete açtıkları otoparkların kullanımının zamanla artacağına işaret eden Dündar, bunun bir kültür meselesi olduğuna dikkat çekti.
Bu dönem şehre önemli mimari eserler kazandırmak istediklerini anlatan Dündar, "Şehircilik adına önemli adımlar atıyoruz. Uludağ, Hamitler, Yunuseli gibi bölgelerde şehri yeniden ayağa kaldıracak çalışmalar yapıyoruz. Bunun adına 'Şehircilik Akademisi' dedik. Tüm ekibimiz çalışmaları yapıyor. Bunları önümüzdeki günlerde akademik odalara açacağız. Onların görüşlerini alacağız. Olumlu görüşleri de ekleyerek çalışmalarımıza devam edeceğiz. Biz de gizli saklı bir şey yok. Her şeyi açık herkesin gözü önünde yapıyoruz. Biz bu dönem şehircilik adına ne koyabilirsek onu gerçekleştirelim diye çalışıyoruz. Meclisimizde söz hakkı verip eleştirileri alıyoruz. Böyle bir ortam diğer belediyelerde yok."
Başkan Mustafa Dündar: TOKİ ile görüşüyoruz

Başkan Mustafa Dündar: Mağduriyetleri gidermek için TOKİ ile görüşüyoruz
Etiketler: Bursa
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle KutlandıGazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle KutlandıÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00












