• BIST 14259.75
  • Altın 6020.49
  • Dolar 46.61
  • Euro 52.9611
  • Eskişehir 16 °C
  • Ankara 15 °C
  • İstanbul 21 °C
  • İzmir 26 °C

Bakan Dinçer, Afyonkarahisar’da bel MR’ı çektirdi

Bakan Dinçer, Afyonkarahisar’da bel MR’ı çektirdi
Bakan Dinçer, Afyonkarahisar’da bel MR’ı çektirdi

Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, Afyon Kocatepe Üniversitesi(AKÜ) Araştırma ve Uygulama Hastanesi’nde bel rahatsızlığından dolayı MR çektirdi.

Bakan Dinçer, AKÜ Rektörü Prof. Dr. Mustafa Solak ile birlikte geldiği hastanede doktorlar tarafından muayene edildi. MR’si çekilen Dinçer’e daha sonra ultrason ve kan tahlili tetkikleri yapıldı.

Rektör Mustafa Solak, tetkik ve muayene sonrasında Bakan Dinçer’e yapımı tamamlanan 400 yataklı Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi'ni gezdirerek bilgi verdi.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00