Bursa'da tüm uyarılara rağmen, şehir merkezinde faaliyetini sürdüren tabakhaneler, Kurban Bayramı derilerini sokaklara yığınca vatandaşlar yollarda yürümekte zorlandı. Kurban Bayramı’nda toplanan deriler kamyonlarla merkez Osmangazi ilçesi Soğanlı Mahallesi'ndeki Osmangazi Caddesi'nin üzerine döküldü. Sokakların kan gölüne döndüğü, çocukların akan pis suların içinde oynadığı mahalleyi kötü kokular sardı.
Bursa'da dericilerin faaliyet gösterdiği Tabakhaneler bölgesindeki esnaflar için Badırga köyü yakınlarında deri organize sanayi yaptırıldı. Ancak tüm uyarılara rağmen şehrin göbeğinde kalan bazı işletmeciler faaliyetlerini halen sürdürüyor. Kurban Bayramı’nda toplanan binlerce deri Osmangazi Caddesi üzerine kamyonlarla getirilerek yol ortasına konuldu. Atıl durumda bulunan boş bir binada işçiler tarafından işlenen derilerden akan kanlar ise Osmangazi Caddesi, Baltacı Sokak, Bilir Sokak, Durmuş Sokak, Uğur Sokak ve Çiçek Sokağı kan gölüne çevirdi.
Soğanlı, Alemdar ve Sırameşeler mahallelerine geçiş noktası olan Osmangazi Caddesi üzerine konulan deriler nedeniyle bölgeden geçen vatandaşlar aşırı derecede çevreye yayılan pis kokulardan rahatsız oluyor. Çevredeki evlerde yaşayan insanlar ise pencerelerini açamıyor ve sokaklardaki kan birikintilerinde oynayan çocuklar ise çeşitli hastalıklarla karşı karşıya kalıyor. Bazı vatandaşlar tarafından atılan kurban kafaları, ayakları ve sakatat artıkları nedeniyle bölgede başta fare ve çeşitli böcekler yeniden ortaya çıktı. Mahalle sakinleri durumu zabıta ekiplerine bildirmesine rağmen bölgede önlem alınmaması nedeniyle sıkıntılı anlar yaşanmaya başladı.
Tabakhaneler derileri sokağa yığdı

Tabakhaneler derileri sokağa yığdı
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
Eskişehir’de Halk Ekmek ürünleri bugün itibariyle zamlandı.Eskişehir’de Halk Ekmek ürünleri bugün itibariyle zamlandı.
Eskişehir Sağlık-Sen: Kalıcı Çözüm ŞartEskişehir Sağlık-Sen: Memur ve Emeklinin Sabrı Taştı, Kalıcı Çözüm Şart
Tüm Emekliler Derneği Eskişehir Şube Başkanı Salih Güven, emekli ikramiyesini yetersiz bulduTüm Emekliler Derneği Eskişehir Şube Başkanı Salih Güven, 4 binliralık emekli ikramiyesini yetersiz bularak sert eleştirilerde bulundu.ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00












