Spor toto Süper Ligi’nin 9. haftasında kendi sahasında Manisapor ile golsüz berabere kalan Bursaspor’da teknik direktör Ertuğrul Sağlam, şampiyon olduktan sonra bir dizi sıkıntı yaşadıklarını söyledi. Sağlam, “Şunu itiraf etmem gerekir ki, 42 haftadır penaltısız geçiriyoruz. Çok enteresan bir durum. Biz bir Anadolu takımı olarak, ligin zirvesinde mücadele etmenin sıkıntılarını yaşıyoruz. İnşallah bunu bundan sonraki dönemde gidermeye çalışacağız.” dedi.
Maçın ardından düzenlediği basın toplantısında konuşan Ertuğrul Sağlam, şampiyon olduktan sonra büyük sıkıntılar yaşadıklarını, Anadolu takımı olarak zirveye oynadıklarını kaydetti.
8 haftalık dönemde kaybedilen puanlar sonucunda bugünkü maçın önemli hale geldiğini anlatan Sağlam, “Bu puan kayıplarını ortadan kaldırabilme adına fırsattı bizim için. Oyunun genelinde oyunun tek hakimi görünen bizdik. Baskının karşılığında yeteri kadar pozisyon ürettik mi tartışmak lazım. Bunları değerlendiremedik. Birçok tartışılacak pozisyon var. Ama şunu gördük ki, 9 haftalık bölüm bizim için mücadele açısından söylemiyorum ama alınan sonuçlar açısından olumlu geçmedi. Bundan sonrasını daha olumluya çevirmek gerekiyor. Şampiyonluktan sonra, bizim ligin üst sıralarında mücadele etme çabalarımız zor hale geldi ve bazı sıkıntıları beraberinde getirdi. Ama biz yine elimizden geldiğince Türk futboluna renk katmaya ve ligin üst sıralarında yer almaya devam ediyoruz. Şunu itiraf etmem gerekir ki, 42 haftadır penaltısız geçiriyoruz. Çok enteresan bir durum. Biz bir Anadolu takımı olarak, ligin zirvesinde mücadele etmenin sıkıntılarını yaşıyoruz. İnşallah bunu bundan sonraki dönemde gidermeye çalışacağız. İçerde ve dışarıda yapmamız gereken şeyler var. Ülkenin şartları maalesef bir Anadolu takımı olarak ligin zirvesinde uzun yıllar kalmayı imkansız hale getiriyor. Biz de bu sıkıntılar içinde mücadele veriyoruz. Bundan sonra da şartlar el verdiğince yapmaya çalışacağız. Biz bu çocuklara inanıyoruz. Bundan sonraki dönem daha iyi geçecektir, buna inanıyorum.” diye konuştu.
Sağlam, kadroda yeralmayan Bangura’nın takımla birlikte idmanlara başladığını; ancak yüzde yüz performans alamayacaklarını düşündükleri için oyuncuyu riske etmediklerini dile getirdi.
OZAN İPEK: OLMAYINCA OLMUYOR
Bursaspor’un başarılı futbolcusu Ozan İpek ise Manisaspor beraberliğini değerlendirdi. Ozan, şunları söyledi: “Maç için çok iyi hazırlandık. Kesinlikle 3 puan almamız gereken bir maçtı. Bugün herkes herşeyi yaptı. Şanssızlık mı, beceriksizlik mi bilmiyorum. Bunun çözümünü bulacak birşey yok. Futbol adına herşeyi yapıyoruz. Pozisyona giriyoruz ama atamıyoruz. Kazanamadığımız maçların aynısı oldu. Kalemizde belki yok denecek kadar pozisyon ama sonuca gidemiyoruz. Bu şanssızlık birgün kırılacaktır. Çok iyi takımız, bunu da gösteriyoruz ama bazen olmayınca olmuyor."
SERDAR AZİZ: KAZANMAK İÇİN HERŞEYİ YAPTIK
Bursaspor'un başarılı stoperi Serdar Aziz Manisaspor beraberliğinin ardından açıklamalarda bulundu. Serdar, "Karşımızda zorlu bir ekip vardı. Onun bilincinde sahaya çıktık. Taraftarımızın desteğiyle kazanmak istiyorduk. Rakibimiz beraberlik için gelmiş. Biz büyük bir kulübüz ve iyi oyunculardan kurulu takımız. Kazanmak için herşeyi yaptık ama şanssızlığı üzerimizden atamadık. Hakemlerle ilgili yorum yapmak istemiyorum." diye konuştu.
Sağlam: Anadolu takımı olarak zirve için mücadele etmenin sıkıntısın yaşıyoruz

Sağlam: Anadolu takımı olarak zirve için mücadele etmenin sıkıntısın yaşıyoruz
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00














