• BIST 14274.02
  • Altın 6129.23
  • Dolar 46.5914
  • Euro 53.073
  • Eskişehir 15 °C
  • Ankara 16 °C
  • İstanbul 22 °C
  • İzmir 26 °C

Osmaniye’de düzenlenen tenis turnuvası sona erdi

Osmaniye’de düzenlenen tenis turnuvası sona erdi
Osmaniye’de düzenlenen tenis turnuvası sona erdi

Osmaniye Tenis İl Temsilciliği faaliyet programında yer alan büyükler tenis turnuvası düzenledi.

Tenis İl Temsilcisi Abdullah Çolak polis evinde düzenlenen turnuvaya erkeklerde 11, bayanlarda ise 6 sporcunun katıldığını söyledi.

Çolak açıklamasında “Son derece çekişmeli ve zevkli geçen maçların sonunda erkeklerde finalde 6/4 yenen Kanuni İlköğretim Okulu beden eğitimi öğretmeni Levent Erdinç, bayanlarda ise finalde Hülya Tosun’u 6/5 yenen Sibel Tekin birinciliği elde etti. Turnuvada dereceye giren ilk üç tenisçiye kupa verildi.” dedi.

Çolak desteklerinden dolayı Emniyet Müdürü Tayfun Erdal Ceren ve Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürü Ökkeş Demir’e teşekkür etti.

Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00