• BIST 14274.02
  • Altın 6101.45
  • Dolar 46.6258
  • Euro 53.116
  • Eskişehir 22 °C
  • Ankara 24 °C
  • İstanbul 24 °C
  • İzmir 31 °C

Ormandan topladıkları mantarları yediler, soluğu hastanede aldılar

Ormandan topladıkları mantarları yediler, soluğu hastanede aldılar
Ormandan topladıkları mantarları yediler, soluğu hastanede aldılar

Bursa'nın Nilüfer ilçesinde ormandan topladıkları mantarları yedikten sonra rahatsızlanan 3 kişi hastanelik oldu. Yapılan kontrollerde 3 kişinin, mantardan zehirlendikleri tespit edildi.

Üçevler Mahallesi Davut Caddesi'nde ikamet eden Nevin G. (30), Havuş Ç. (59) ve Akif A. (32) ormandan topladıkları mantarları yedi. Bir süre sonra rahatsızlanan üç kişi, yakınları tarafından hastaneye kaldırıldı. Ormandan topladıkları mantardan zehirlendikleri belirlenen üç kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00