Trakya Üniversitesi Tıp Fakültesi Nükleer Tıp Merkezi'nin denetimler sırasındaki yanlış anlaşılmadan dolayı iki hafta süreyle hasta kabul edemediği belirtildi. Merkezde belirlenen eksikliklerin giderildiğini belirten yetkililer hafta başından itibaren hasta kabulüne başlayacaklarını söyledi.
Türkiye Atom Enerjisi Kurumu denetçileri, ekim ayının sonlarına doğru nükleer tıp merkezinde denetim yaptı.
Yapılan denetimler sonucunda doz kalibratörünün kalibrasyonun gecikmesi, alan monitörünün olmaması, koridorda enjeksiyon yapılması ve tedavi panelleriyle ilgili şikayetler nedeniyle merkezin lisansını geçici olarak iptal etti.
Bölge hastanesi olması nedeniyle yaklaşık 3,5 milyon kitleye hizmet veren Tıp Fakültesi Hastanesi’nde yılda binlerce hasta nükleer tıp merkezine kayıt yaptırıyor.
Kanser, kardiyoloji, böbrek hastaları olmak üzere çok sayıda hastanın geldiği merkeze iki hafta süreyle kayıt kabul edilmedi. Kayıt yaptırmak isteyen yaklaşık 500 hastaya, geçici lisans iptali nedeniyle randevu verilemedi.
Trakya Üniversitesi Tıp Fakültesi Nükleer Tıp Anabilim Dalı Başkanvekili Prof. Dr. Gülay Durmuş Altun, denetçilerin yanlış anlamalarından ötürü iki hafta süreyle hastalara randevu veremediklerini söyledi.
Uluslararası bir toplantıda bulundukları sırada denetçilerin geldiğini anlatan Altun, “Bir takım verilere ulaşamamışlar. Bir takım şeyleri bulamadıkları veya anlayamadıkları için yapılmış bir takım tutanaklar vardı. Yanlış gerekçelendirmeler vardı. Biz, kongre dönüşünde hemen cevaplarını yazdık.” dedi.
Burada normal süreçlerin dışına çıkan ya da yapılan herhangi bir şeyin olmadığını aktaran Prof. Dr. Altun, “Küçük bir yanlış anlaşılmaydı. Zaten tahmin edersiniz ki, resmi kuruluşlarda iki günde bir şeyi düzeltmek mümkün değil. Zaten orijinal bir eksiklik olsaydı bunu iki günde düzeltmek ve ziyaret için çağıramazdık. İki hafta süreyle hasta kabul edemedik. Bunların kanser hastası olanı var, kardiyolojide baypas bekleyeni var. Böbrek için bekleyeni var. Hasta kabulüne bugün başlayabiliriz. Ancak radyoaktif madde siparişi gerekiyor. Pazartesi günü başlayacağız.” açıklamasını yaptı.
Nükleer Tıp Merkezi hasta kabulüne gelecek hafta başlayacak

Nükleer Tıp Merkezi hasta kabulüne gelecek hafta başlayacak
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
Uşak Hastanesi Ameliyathanesinde Enfeksiyon Alarmı!Uşak Hastanesi Ameliyathanesinde Enfeksiyon Alarmı!
Bahar yorgunluğu mu, depresyon mu? Uzmanı anlattıKlinik Psikolog Seda Akcan'dan bahar depresyonuna karşı 6 etkili öneri
Sivil Toplum ve Kamu İş Birliği: Zehirsiz Sofralar İçin Ortak HareketSivil Toplum ve Kamu İş Birliği: Zehirsiz Sofralar İçin Ortak HareketÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00













