Bursa İl Sağlık Müdürlüğü, meme kanseri bilinçlendirme çalışmaları kapsamında alış veriş merkezine stant açtı.
İl Sağlık Müdürlüğü'nden yapılan açıklamaya göre, Türkiye'de 20 bin kişiye meme kanseri teşhisi konulduğu hatırlatıldı.
Meme kanserinin tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de kadınlarda en sık görülen kanser olduğuna dikkat çekilen açıklamada, "Ülkemizde yılda en az 20 bin kişinin meme kanseri teşhisi aldığı bilinmekte olup, ne yazık ki olguların da büyük bir bölümü geç evrelerde teşhis edilmektedir. Bu kapsamda 2011 yılı 'Kadın Kanserleri Yılı' olarak kabul edildi. 1-7 Nisan Kanser Haftası'nda olduğu gibi, 'Meme Kanseri Eğitim Programlarının Meme Kanseri Bilinçlendirme Ayı' olarak belirlenen ekim ayında da sürdürülerek geniş halk kitlelerine ulaşılması ilke edinildi." ifadeleri yer aldı.
Bursa'da yürütülen çalışmalarla ilgili bilgi aktarılan açıklama "İlimizde yürütülen Meme Kanseri Bilinçlendirme Ayı etkinlikleri kapsamında halkı meme kanseri konusunda bilinçlendirmek için Sağlık Müdürlüğü Eğitim Şube personeli ve KETEM personeli tarafından Kent Meydanı Alışveriş Merkezi'nde stant açıldı. Halkın yoğun ilgisini gören stantta 'Meme Kanseri', 'Kansersiz Yaşam' ve 'Kanserden Korunma' içerikli broşürler dağıtılarak bilgilendirmeler yapıldı." denildi.
Meme kanseriyle ilgili bilinçlendirme çalışmaları sürüyor

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü, meme kanseri bilinçlendirme çalışmaları kapsamında stant açtı.
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
Uşak Hastanesi Ameliyathanesinde Enfeksiyon Alarmı!Uşak Hastanesi Ameliyathanesinde Enfeksiyon Alarmı!
Bahar yorgunluğu mu, depresyon mu? Uzmanı anlattıKlinik Psikolog Seda Akcan'dan bahar depresyonuna karşı 6 etkili öneri
Sivil Toplum ve Kamu İş Birliği: Zehirsiz Sofralar İçin Ortak HareketSivil Toplum ve Kamu İş Birliği: Zehirsiz Sofralar İçin Ortak HareketÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00













