• BIST 14274.02
  • Altın 6129.25
  • Dolar 46.5913
  • Euro 53.0732
  • Eskişehir 17 °C
  • Ankara 19 °C
  • İstanbul 22 °C
  • İzmir 30 °C

Güneş, kendileri için bir kayıp olduğunu söyledi.

Güneş, kendileri için bir kayıp olduğunu söyledi.
Güneş, kendileri için bir kayıp olduğunu söyledi.

Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, kazanmak için çıktıkları Eskişehirspor maçının 0-0 berabere bitmesinin kendileri için bir kayıp olduğunu söyledi.

Güneş, maçın ardından düzenlediği basın toplantısında, "Zor maç olacağını biliyorduk. Eskişehirspor karşısına kazanmak için çıktık. İlk yarıda rakibimizin pozisyonları oldu. Ama biz de güzel ve net pozisyonlar yakaladık. Ancak 0-0 biten bu maç bizim için kayıp bir maç. Oyuncularım güzel oynadı ve zaman zaman atakları oldu. Fakat kazanmak için bu yeterli olmadı. Oyuncularıma bir şey diyemem. Çünkü onlar da kazanmak için çıktı. Ama yapılacak bir şey yok. Bunu telafi edeceğiz. Şimdi Gaziantep maçını kazanmak için çalışacağız. Oyuncularımın hakeme itiraz etmesini doğru bulmuyorum." diye konuştu.

Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00