Yozgat’ta Muharrem ayı dolayısıyla yoğun ilgi gören aşure malzemeleri satışıyla gıda sektöründe faaliyetini sürdüren esnafların yüzü güldü.
İlde gıda üzerine faaliyetini yürüten Gimat Marketler Zinciri Yönetim Kurulu Başkanı Zafer Özışık, Muharrem ayı dolayısıyla ayrı bir öneme sahip aşurenin birlik beraberlik adına kaynaşmaya da vesile olduğunu söyledi. Özışık, "Aşure dolayısıyla geçen hafta itibari ile bütün marketlerimizde aşure malzemesi satış yoğunluğu yaşadık. Bu yoğunluğumuzun bir hafta daha devam edeceğini tahmin ediyorum. Şu günlerde ev hanımları kendi yaptıkları aşurelerden komşularına ikramda bulunuyor. Çalışan bayanlar ise aşure yapmak için hafta sonunu bekliyor. Yani hafta sonu iş yoğunluğumuzu yine aşure malzemesi satışı alacaktır.İlimizde bazı kurumlarımızın yanı sıra bizde her yıl olduğu gibi bütün marketlerimizde vatandaşlarımıza ve müşterilerimize aşure ikramında bulunduk. Bu geleneğimizi Allah ömür verdiği sürece devam ettirmeyi düşünüyoruz." dedi.
Mandalin Marketleri sahibi Mehmet Çimen’de aynı ifadeleri kullanarak, "Muharrem ayının rahmeti ve bereketi satışlarımıza da yansıdı. Şu günlerde vatandaşlarımız en fazla aşure malzemesine ilgi gösteriyor. Bazı müşterilerimiz mahalle sakinlerine ikram edeceği için malzemeyi biraz fazla alıyor. Komşularına ikram edecek müşterilerimizde ona göre hesaplayarak alıyor. Örneğin bir apartmanda oturan 50 kişiye aşure ikram etmek isteyen vatandaşımız yaklaşık 150 liralık aşure malzemesi alması yeterlidir. Allah'a şükür satışlarımızdan oldukça memnunuz. Bu yoğunluğun 10-15 gün devam edeceğini tahmin ediyorum." diye konuştu.
Gıda sektörünün yüzü aşureyle güldü

Gıda sektörünün yüzü aşureyle güldü
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
Eskişehir’de Halk Ekmek ürünleri bugün itibariyle zamlandı.Eskişehir’de Halk Ekmek ürünleri bugün itibariyle zamlandı.
Eskişehir Sağlık-Sen: Kalıcı Çözüm ŞartEskişehir Sağlık-Sen: Memur ve Emeklinin Sabrı Taştı, Kalıcı Çözüm Şart
Tüm Emekliler Derneği Eskişehir Şube Başkanı Salih Güven, emekli ikramiyesini yetersiz bulduTüm Emekliler Derneği Eskişehir Şube Başkanı Salih Güven, 4 binliralık emekli ikramiyesini yetersiz bularak sert eleştirilerde bulundu.ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00












