Afyonkarahisar İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından, 2009-2010 eğitim-öğretim dönemi 'Yılın Kaliteli Okulu' değerlendirmesinde, Gazi Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi il birincisi seçildi.
Gazi Teknik ve Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi Müdürü Erol Avcıoğlu, yılın kaliteli okulu değerlendirmesinde birinci seçilmelerinin gurur verici olduğunu söyledi. Yılın kaliteli okulu ödülü için Afyonkarahisar merkez ve ilçelerinden 14'ü ekip, 8 kurum olmak üzere toplam 22 müracaatın yapıldığını dile getiren Müdür Avcıoğlu, Gazi Teknik ve Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi'nin 22 okulun arasından birinci seçildiğini bildirdi.
Okulda, Toplam Kalite Yönetimi çalışmalarının 2004 yılından bu yana düzenli bir şekilde sürdürüldüğünü aktaran Avcıoğlu, hedeflerinin Türkiye birinciliği olduğunu kaydetti.
Avcıoğlu, "Okulumuz, 2006-2007 eğitim ve öğretim yılında, kurum bazında, il ikinciliği, 2007-2008 eğitim öğretim yılında, kurum bazında, teşvik ödülü, 2008-2009 eğitim öğretim yılında, kurum bazında il ikinciliği ile ödüllendirilmişti. İl birinciliğine ulaşmış olmamızdan dolayı hepimiz çok mutluyuz. Bütün okul çalışanlarımız, öğrencilerimiz ve velilerimiz bu başarıda pay sahibidir." dedi.
Gazi Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi, 'Yılın Kaliteli Okulu' seçildi.

Gazi Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi, 'Yılın Kaliteli Okulu' seçildi.
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
Çifteler ile Piraziz Arasında Eğitim ve Kültür BuluşmasıÇifteler ile Piraziz Arasında Eğitim ve Kültür Buluşması
Tepebaşı'nda çocuk ve yetişkinler için kurs kayıtları başlıyor.Tepebaşı'nda çocuk ve yetişkinler için kurs kayıtları başlıyor.ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
- 15:24 - Hasan Hüseyin Köksal: “Arka kapı dedikodusu siyasetiyle kamu kurumları yıpratılıyor”
- 15:59 - 19 Mayıs Bayramı Eskişehir’de Büyük Coşkuyla Kutlandı
- 19:00 - 82 Yıllık Acı Unutulmadı: Kırım Tatar Sürgünü Ankara’da Anıldı
- 18:00 - Çifteler ile Piraziz Arasında Eğitim ve Kültür Buluşması
- 16:35 - Başkan Ayşe Ünlüce, 19 Mayıs mesajı yayımladı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00













