Eskişehirspor, dünkü maç sonrası futbolcu Batuhan'ın yaptığı hareketten dolayı Bursaspor yönetimi ve taraftarından özür diledi. Eskişehirspor Basın Sözcüsü Erdal Şahbaz, "Batuhan'ın yaptığını etik ve doğru bulmak mümkün değil. Ben Batuhan’ı da uyardım. Mağlupta oluruz, galipte geliriz. Ama bunu kutlarken onurlu biçimde yapmak lazım." dedi.
Şahbaz, Atatürk stadında düzenlediği basın toplantısında, dün oynanan Bursaspor-Eskişehirspor karşılaşmasından sonra saha içine girip 3'lü çektirmek istemesi üzerine tribünlerde gerginliğe neden olan Eskişehirsporlu Batuhan'ı eleştirdi.
Batuhan'ın yaptığı bu davranışın doğru olmadığının kaydeden Şahbaz, "Eskişehirspor gibi büyük bir camiada bir futbolcu için bunu etik ve doğru bulmam mümkün değil. Galibiyeti ve mağlubiyeti içimize sindirmemiz gerekir. Biz galipte geliriz, mağlupta oluruz.Önemli olan bunu onurlu biçimde yapmak." diye konuştu.
BATUHAN'I UYARDIM, BURSASPOR YÖNETİM VE TARAFTARINDAN ÖZÜR DİLİYORUM
Bu konuda Batuhan'ı uyardığını ancak ceza verilip verilmeyeceği konusu ise yönetimin işi olduğunu kaydeden Basın Sözcüsü Şahbaz, Batuhan'ın bu davranışından dolayı da Bursaspor yönetimi ve taraftarından özür dilediğini vurguladı. Şahbaz, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Ben maç sonrası Batuhan’ı gördüm ve kendisine yaptığının yanlış olduğunu söyledim. Bu açıdan baktığımız zaman ben Bursaspor taraftarı ve camiasından da özür diliyorum. Bu bizim sorunumuz değil ama biz futbol ahlakımıza, futbol duruşumuza, Eskişehirspor camiasına bunu çok yakıştırmıyoruz. Bunu rahatlıkla söyleyebilirim. Ancak cezası olur mu olmaz mı? bu yönetim kurulunun bileceği bir konudur. Yönetim kuruluna böyle bir teklifin gidip gitmeyeceği belli değil. Yönetime de gelirse değerlendiririz."
Şahbaz, Skibbe'nin yardımcısı Burak Dilmen'in anlaşmasını da yönetim olarak fesh ettiklerini ve böylelikle görevine son verdiklerini belirtti.
Devre arasında transfer çalışması yapacaklarını dile getiren Şahbaz, " Bununla ilgili çalışmalar sürüyor. Ama önemli alan bizim için forvet. Buraya mutlaka bir isim alacağız." dedi.
Eskişehirspor, Batuhan için Bursaspor yönetimi ve taraftarından özür diledi

Eskişehirspor, Batuhan için Bursaspor yönetimi ve taraftarından özür diledi
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00














