Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Geleneksel Eskişehir Dağ Bisikleti yarışlarının 3. Kent Ormanı'nda yapıldı.
Bisiklet sporuna gönül verenler, Büyükşehir Belediyesi ve Esbike Dağ Bisikleti Takımı işbirliği ile bu sene 3. düzenlenen Dağ Bisikleti Yarışında buluştular. Türkiye'nin dört bir yanından 70 sporcunun katıldığı yarışlarda sporcular, Kent Ormanı'nda bulunan zorlu çıkış ve inişlerin yer aldığı 7 kilometrelik bir parkurda mücadele etti.
6 klasmanda gerçekleştirilen yarışlarda Junior Erkeklerde Kaan Uysal, Yıldız Erkeklerde Mustafa Fatih Tahta, Elit Bayanlarda Eda Konuk, Elit Erkeklerde Abdurrahman Dandal, 30 yaş üstünde Bora Tilki ve 40 yaş üstünde de Zafer Sayın birinci oldu.
Yarışmalarda dereceye giren sporculara madalyanın yanı sıra destekleyici firmaların katkıları ile çeşitli armağanlar verildi.
Dağ bisikletçileri Kent Ormanı'nda

Dağ bisikletçileri Kent Ormanı'nda
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
- 15:24 - Hasan Hüseyin Köksal: “Arka kapı dedikodusu siyasetiyle kamu kurumları yıpratılıyor”
- 15:59 - 19 Mayıs Bayramı Eskişehir’de Büyük Coşkuyla Kutlandı
- 19:00 - 82 Yıllık Acı Unutulmadı: Kırım Tatar Sürgünü Ankara’da Anıldı
- 18:00 - Çifteler ile Piraziz Arasında Eğitim ve Kültür Buluşması
- 16:35 - Başkan Ayşe Ünlüce, 19 Mayıs mesajı yayımladı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00














