• BIST 14274.02
  • Altın 6129.26
  • Dolar 46.5916
  • Euro 53.0731
  • Eskişehir 17 °C
  • Ankara 19 °C
  • İstanbul 22 °C
  • İzmir 30 °C

Bursaspor, Kayseri’ye gitti

Bursaspor, Kayseri’ye gitti
Bursaspor, Kayseri’ye gitti

Spor Toto Süper Lig’in ilk yarısında istenilen performansı sergileyemeyen Bursaspor, Kayserispor’la oynayacağı ikinci yarının ilk maçı için Kayseri’ye gitti.

Özlüce Tesisleri’nde sabah saatlerinde son antrenmanını yapan yeşil-beyazlı takım, öğleden sonra Yenişehr’e hareket etti. Bursaspor kafilesi, saat 16.00'da Yenişehir Havaalanı'ndan özel uçakla Kayseri'ye gitti. Sarı kart cezalısı olan Serdar, Kayseri'ye götürülmedi.

Yeşil-beyazlı takım, yarın akşam karşılaşacağı rakibini yenerek ikinci yarıya iyi bir başlangıç yapmak istiyor. Bursaspor, Kayserispor'u 38 yıldan bu yana deplasmanda yenemiyor. Kayseri’de oynanan 13 süper lig maçında 8 mağlubiyet, 5 beraberlik alan Bursaspor, 5 gol attığı rakibinden 18 gol gördü.

Bursaspor’un, Kayserispor karşısına şu muhtemel kadro ile çıkması bekleniyor: Carson, Ömer, İbrahim, Basser, Vederson, N’Diaye, Adem, Batalla, Ozan, Sestak, Bangura

Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00