• BIST 14238.11
  • Altın 6118.6
  • Dolar 46.6309
  • Euro 53.1614
  • Eskişehir 30 °C
  • Ankara 30 °C
  • İstanbul 29 °C
  • İzmir 37 °C

Bursaspor Başkanı İbrahim Yazıcı: Bu yenilgi iyi olmadı.

Bursaspor Başkanı İbrahim Yazıcı: Bu yenilgi iyi olmadı.
Bursaspor Başkanı İbrahim Yazıcı, Anderlecht karışışında 2-1 yenilmelerinin iyi olmadığını söyledi.

Bursaspor Başkanı İbrahim Yazıcı, Anderlecht karışışında 2-1 yenilmelerinin iyi olmadığını söyledi.

Yazıcı, maçın ardından yaptığı açıklamada, “Bu yenilgi iyi olmadı.” dedi. Sahaya galibiyet için çıktıklarını belirten Yazıcı, “Şanssız bir penaltı ile beraberlik yakaladılar. Ne kadar zorlarsanız zorlayın bazı şeyler olmuyor. Transfer için hocayla konuşup gerekeni yapacağız. Futbolda olmayan bir şey yok. Bekleyip göreceğiz.” diye konuştu.

Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00