Bursagaz Genel Müdürü Ahmet Hakan Tola, doğalgazın en ekonomik yakıt olma özelliğini sürdürdüğünü söyledi.
Hakan Tola, yaptığı yazılı açıklamada, "Doğalgaz kullanılan yüz metrekarelik bir dairede, ısınma, pişirme ve sıcak su ihtiyacı kömürden yüzde 62, elektrikten ise yüzde 76 daha az ödeyerek karşılanabiliyor." dedi.
Yüz metrekarelik alana sahip bir konutta karşılaştırma yapan Tola, şu bilgileri verdi: "Isınma ihtiyacının karşılanmasında 2 ton kömür, mutfak ve sıcak su ihtiyacının karşılanmasında ayda 2 tüp kullanıldığında yıllık 3 bin 160 TL, ısınma ihtiyacının karşılanmasında 10 bin 688 kilovat saat elektrik, sıcak su ve pişirme ihtiyacının karşılanmasında ayda 2 tüp kullanılması durumunda ise bu rakam 4 bin 877 TL’ye çıkıyor. Fakat ısınma, sıcak su ve pişirme için gerekli olan enerji bin 558 metreküp doğalgazla elde ediliyor. Ödenen miktar sadece bin 196 TL’ye düşüyor."
Tola, ısınma, pişirme ve sıcak su ihtiyacında doğalgaz kullanmayı tercih edenlerin kömür ve tüp kullananlara göre yüzde 62, elektrik ve tüp kullananlara göre yüzde 76 daha az ödediklerini ifade etti.
Doğalgazdan maksimum verim sağlamak için, peteklerin ön ve üstlerinin kapatılmamasını isteyen Tola, bina izolasyonunun yaptırılmasını, kullanılmayan alanlarda radyatörlerin kapatılmasını, soğuk hava girişine sebep olabilen pencere ekipmanlarının değiştirilmesini, radyatörlerin arkasına ısı levhaları konulmasını tavsiye etti.
Tola, kombiyi soğuk günlerde 20 derecede kullanmak gerektiğini, ısıtıcı cihazların bakımlarının düzenli olarak yaptırılıp filtrelerinin düzenli temizlemesini, elektrikler kesildiğinde çalışır durumda olan kombinin kapalı konuma getirilmesini önerdi.
Bursagaz Genel Müdürü Tola: Doğalgaz hala en ekonomik yakıt

Bursagaz Genel Müdürü Tola: Doğalgaz hala en ekonomik yakıt
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
Eskişehir’de Halk Ekmek ürünleri bugün itibariyle zamlandı.Eskişehir’de Halk Ekmek ürünleri bugün itibariyle zamlandı.
Eskişehir Sağlık-Sen: Kalıcı Çözüm ŞartEskişehir Sağlık-Sen: Memur ve Emeklinin Sabrı Taştı, Kalıcı Çözüm Şart
Tüm Emekliler Derneği Eskişehir Şube Başkanı Salih Güven, emekli ikramiyesini yetersiz bulduTüm Emekliler Derneği Eskişehir Şube Başkanı Salih Güven, 4 binliralık emekli ikramiyesini yetersiz bularak sert eleştirilerde bulundu.ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00












