Spor Toto Süper Ligi'nin ilk haftasında Eskişehirspor’a deplasmanda 2-1 mağlup olan Beşiktaş’ta büyük bir şok yaşanıyor. Beşiktaş Teknik direktörü Carlos Carvalhal, maç sonuna kadar iyi oynamalarına rağmen şanssız bir şekilde yedikleri bir gol nedeniyle mağlup olduklarını söyledi.
Beşiktaş’ın Portekizli teknik direktörü Carvalhal maç sonunda düzenlediği basın toplantısında galibiyeti hak eden takım olduklarını belirterek sezona mağlubiyetle başladıkları için üzgün olduklarını söyledi. Carvalhal konuşmasına şöyle devam etti:
”Benim analizlerime göre ben bu maçı 3 bölüme ayırıyorum. Bu ilk bölümde ilk yarıda kendi yaptığımız hatalar, rakibin bulduğu kontra ataklar. Orta sahada içeriden oynadığımızda dönen topların defansımıza tehlike olarak geri dönmesi.
İkinci bölüm de ise ikinci yarının başıyla başladı. Bu zamanda tamamen kontrolümüzü elimize aldık. Daha iyi oynamaya başladık. Biz de o anda kuvvetliydik ve oyuna Mustafa’yı aldık. Ancak Mustafa’nın oyuna girişinden sonra üçüncü bölümde takımımızın arkasına atılan toplar ve takımımızın buna reaksiyon gösterememesi bunun sonucunda girdiğimiz pozisyonlardan sonra kalemizde gördüğümüz bir gol bize mağlubiyeti getirdi.
Oyuncu değişiklik hakkımız vardı belki golü yiyene kadar ancak o ana kadar çok iyi oynadık. İkinci yarıdan itibaren tamamen gol atmak isteyen takım ve devamlı baskı yapan takım bizdik. Ancak golü yedikten sonra reaksiyon göstermek için çok az bir vaktimiz vardı. Tabi ki bu maçın sonucunda Eskişehirspor galip geldi. Bende onları tebrik ediyorum.”
Beşiktaş teknik direktörü Carvalhal: İyi oynadık, ancak kazanamadık

Beşiktaş teknik direktörü Carvalhal: İyi oynadık, ancak kazanamadık
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00














