Bursasporlu oyuncular Teteh Bangura ve Ramazan Sal, Samsunspor maçı ile çıkışa geçeceklerini belirtti.
Bursasporlu futbolcular antrenman öncesi düzenlenen basın toplantısı ile gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Özlüce Tesisleri'nde düzenlenen basın toplantısında Samsunspor maçı değerlendirmesini yapan futbolcular, Teteh Bangura ve Ramazan Sal Samsunspor maçı ile çıkışa geçeceklerini belirtti.
Öncelikle söz alan Bursaspor’un başarılı yabancılarından Bangura, ligin bu zaman kadar kendisi için hayal kırıklığı şeklinde geçtiğini belirterek, “Öncelikle hayal kırıklığı ile geçen 4 maçlık kazanmamama serisini sonlandırarak Samsun maçı ile çıkışa geçip iyi bir galibiyetle sahadan ayrılmak istiyoruz. Bizim için çok önemli bir maç, uzun aradan sonra kazanarak çıkışa geçmek istiyoruz.” dedi.
Artık tamamen oynamaya hazır olduğunun altını çizen Bangura, “Artık tamamen kendimi hazır hissediyorum. Benim de oynama vaktim geldi. Son birkaç maçtır oynayıp takımıma yararlı olamadım ama artık hazırım ve oynamak istiyorum.” şeklinde konuştu.
“Bursaspor’un ligin neresinde görüyorsunuz?” sorusuna ise Bangura, şu cevabı verdi: “İyi bir kadromuz var biz rekabet edebileceğimize inanıyoruz ben kendi düşünceme göre 3-4 maç kazanarak üst sıralara yükseleceğimize inanıyorum.” şeklinde cevap verdi.
“BURAK VE ELMANDER’İ BEĞENİYORUM”
Süper ligde dikkatini çeken futbolcu oldu mu? sorunsa da Bangura, “Burak ve Elmander gerçekten iyi oyuncular ve şuan dikkatimi çeken oyuncular onlar” şeklide cevap vererek konuşmasını tamamladı.
“ARTIK OYNAMAK İSTİYORUM”
Ramazan Sal ise artık oynamak istediğini belirterek, “Ancak biz profesyonel futbolcularız, hocam ne zaman görev verirse o zaman oynarım. Ben de üzülmüyor değilim çünkü her oyuncu oynamak ister. Ama hocamız ne zaman bizi hazır görür ve görev verirse o zaman oynarız.” dedi.
“Daha çok hangi mevkide başarılı olursun sorusuna da” Ramazan Sal şu cevabı verdi: “Stoper ve ön libero da oynamak istiyorum. Ama benim için stoper ve ön libero ayrıcalığı yok. Hangi mevkide görev verilirse orada oynarım.”
Samsunspor’un kendisi için yerinin ayrı olduğunun altını çizen Sal, “Samsunspor’un altyapısından yetiştim, ailem orada, arkadaşların orada, tatillerde oraya gidiyorum. Samsun benim yurdum, vatanım, tabi onların da bulunduğu durumdan da mutlu değilim. Onlarında üst sıralarda olmasını istedir. Ancak bu maçta önce ekmek yediğimiz yer. Benim için önce Bursaspor sonra Samsun geliyor. İnşallah biz yeneriz ama Samsunun da yeri başka.” şeklinde sözlerini tamamladı.
Bangura ve Ramazan Sal, umutlu

Bangura ve Ramazan Sal, umutlu
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00














