Aylardır beklenen balık avlanma sezonu başladı; ancak fiyatlar beklenilenin üzerinde seyrediyor. Balıkçılar ise havaların serinlemesiyle birlikte fiyatların düşeceğini kaydetti.
Halen sıcak havanın hâkim olduğunu belirten Gemlik Balıkçılar Derneği Başkanı Hüseyin Dalarel, denizlerin soğumasıyla birlikte balıkların toplu halde bulunacağını ve balık bolluğunun yaşanacağını söyledi.
1 Eylül'de büyük umutlarla denize açıldıklarını anlatan Hüseyin Dalarel, balık fiyatlarının sıcak havalar sebebiyle yükseldiğini öne sürdü.
Havaların serinlemesiyle birlikte balık tezgâhlarının ateşinin düşeceğini kaydeden Dalarel, "Tıpkı insanlar gibi balıklar da serin havada toplu halde gezerler. Dolayısıyla Marmara Denizi'nde hamsinin yanı sıra palamut ve lüferde bolluk bekleniyordu; ancak havalar sıcak olunca beklentimiz şimdilik gerçekleşmedi." dedi.
Ay sonundan itibaren 'Kestane Karası' denilen fırtınayla birlikte Karadeniz'den Marmara Denizi'ne balık akımı olacağını kaydeden Dalarel, şöyle devam etti: "Bu akım sırasında havaların da serinlemesiyle balık bolluğu bekliyoruz. Deniz suyu halen sıcak olduğu için serin havayı tercih eden balıklar denizin dibine doğru gidiyor. Hal böyle olunca da istenilen bolluk olmuyor.
Marmara Denizi'nden şimdilik en çok hamsi çıktığını vurgulayan Dalarel, "Perakendede hamsinin kilosu 5 lira, palamudun tanesi ise 8–10 liradan satılıyor. Havalar serinlerse fiyatlar daha da düşecek." ifadelerini kullandı.
Balıkçılar Derneği Başkanı Dalarel: Havalar serinlerse balık fiyatları düşer

Balıkçılar Derneği Başkanı Dalarel: Havalar serinlerse balık fiyatları düşer
Etiketler: Balıkçılar Derneği, balık avlanma sezonu, Balıkçılar, Gemlik, Marmara Denizi, palamud, hamsi, Kestane Karası
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
Eskişehir’de Halk Ekmek ürünleri bugün itibariyle zamlandı.Eskişehir’de Halk Ekmek ürünleri bugün itibariyle zamlandı.
Eskişehir Sağlık-Sen: Kalıcı Çözüm ŞartEskişehir Sağlık-Sen: Memur ve Emeklinin Sabrı Taştı, Kalıcı Çözüm Şart
Tüm Emekliler Derneği Eskişehir Şube Başkanı Salih Güven, emekli ikramiyesini yetersiz bulduTüm Emekliler Derneği Eskişehir Şube Başkanı Salih Güven, 4 binliralık emekli ikramiyesini yetersiz bularak sert eleştirilerde bulundu.ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00












