Kuveyt Türk Katılım Bankası, altın konusundaki öncülüğünü devam ettirerek ve birçok müşterisinden gelen talebi gözönünde bulundurarak altın hesapları için fiziki altın almaya başladı.
Kuveyt Türk Afyonkarahisar Şube Başkanı Harun Satar, Kuveyt Türk’ün yaklaşık üç aydır İstanbul Altın Rafinesi (İAR) ile ortaklaşa yaptığı altın toplama günlerine, Afyon Şubesi’nde 27-28 Ekim tarihlerinde devam edileceğini söyledi.
Bu hizmetle birlikte, Kuveyt Türk müşterilerine yastık altındaki ya da takılık altınlarını, fiziki olarak şubeye getirip yatırma imkânı sunduklarını ifade eden Satar, “Yeni evliler, takılık altını olanlar, yastık altı birikimi yapanlar için avantajlı bir hizmet oluşturulmuş olup, ayrıca açılacak altın hesaplarından hesap işletim ücreti alınmamaktadır. Altın toplama ile takılık altınlar şubelerde değerinde bozdurularak altın hesabı açılabilmekte, yastık altındaki birikimler bankadaki altın hesabına doğrudan aktarılabilmektedir. Böylece, çalınma riski olmadan yatırımlar bankada 24 ayar altın olarak değerlenmekte ve üstelik yatırılan altınlardan kar payı da alınabilmektedir.” dedi.
Satar, müşterilerin ellerinde bulunan altın kolye, bilezik, cumhuriyet altınlarını sarrafiye ya da takı olarak sakladıkları altınlarını şubeye getirmeleri halinde, İstanbul Altın Rafinerisi uzmanları tarafından değer ölçümü yapılarak 24 ayara çevrileceğini ve altın hesabı açtırılabileceğini kaydetti.
Harun Satar, sistemin banka güvencesi, saklama maliyetlerinden kurtulma, altınlar üzerinden kar payı alma imkanı ile birlikte evde çalınma riskini ortadan kaldıracağını anlattı.
Afyonkarahisar’daki yastık altındaki altınlar ekonomiye kazandırılacak

Afyonkarahisar’daki yastık altındaki altınlar ekonomiye kazandırılacak
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
Eskişehir’de Halk Ekmek ürünleri bugün itibariyle zamlandı.Eskişehir’de Halk Ekmek ürünleri bugün itibariyle zamlandı.
Eskişehir Sağlık-Sen: Kalıcı Çözüm ŞartEskişehir Sağlık-Sen: Memur ve Emeklinin Sabrı Taştı, Kalıcı Çözüm Şart
Tüm Emekliler Derneği Eskişehir Şube Başkanı Salih Güven, emekli ikramiyesini yetersiz bulduTüm Emekliler Derneği Eskişehir Şube Başkanı Salih Güven, 4 binliralık emekli ikramiyesini yetersiz bularak sert eleştirilerde bulundu.ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00












