Eskişehirli balıkçı Ramazan Sütçüoğlu, cezaevinden tahliye olan iş ortağı Selahattin Aslanbenzer için kilosu 2 liradan 2 ton hamsi sattı. Ucuz balığa Eskişehirliler büyük ilgi gösterirken, uzun kuyruklar oluştu. 2 ton hamsi kapış kapış gitti.
Eskişehir'de balıkçı dükkanının ortaklarından Selahattin Aslanbenzer, geçen sene kilosu 1 liradan sattığı hamsi balığı yüzünden diğer balıkçılarla kavga etti. Kavgada polis ekiplerince yakalanan Aslangezer adam yaralama suçundan çıkarıldığı mahkemece cezaevine konuldu. Yaklaşık bir yıl cezaevinde tutuklu kalan Selahattin Aslanbenzer, bugün tahliye oldu.
İş ortağının cezaevinden çıkmasının şerefine Sütçüoğlu, Karadeniz'den getirdiği hamsiyi kilosu 2 liradan satışa sundu. 2 ton balığı 2 liradan sattığını belirten Sütçüoğlu, "Geçen sene de kilosu 1 TL'den hamsi sattık. Ancak ortağım ucuz balık sattığı için diğer balıkçılarla kavga etti ve cezaevine girdi. Onun cezaevinden çıktığı gün de ben halka ucuz hamsi satacağıma kendi kendime söz verdim.” diye konuştu.
Cezaevinden çıkan Selahattin Aslanbenzer, vatandaşa ucuz balık yedirmek için çalıştıklarını ve vatandaşların da bu durumdan memnun olduğunu söyledi. Aslanbenzer, "Geçen sene bu zamanlarda balığı 1 TL'den sattığımdan dolayı arkadaşlarla kavga edince 1 sene cezaevinde kaldım. Bundan dolayı benim kardeşim 'abim benim cezaevinden çıksın ben yine satarım' dedi ve 3 TIR balık getirdi. Arkadaşların gayesi balığı 7 liradan satalım, burada şirket kuralım. Ama bizim amacımız sürümden kazanalım. 7 kasa satacağımıza 2 bin kasa satalım. Balığımız taze ve vatandaşlara ucuza balık veriyoruz." dedi.
2 ton hamsiyi 2 TL'den sattı

2 ton hamsiyi 2 TL'den sattı
SON EKLENEN GALERİLER
Diğer Haberler
Eskişehir’de Halk Ekmek ürünleri bugün itibariyle zamlandı.Eskişehir’de Halk Ekmek ürünleri bugün itibariyle zamlandı.
Eskişehir Sağlık-Sen: Kalıcı Çözüm ŞartEskişehir Sağlık-Sen: Memur ve Emeklinin Sabrı Taştı, Kalıcı Çözüm Şart
Tüm Emekliler Derneği Eskişehir Şube Başkanı Salih Güven, emekli ikramiyesini yetersiz bulduTüm Emekliler Derneği Eskişehir Şube Başkanı Salih Güven, 4 binliralık emekli ikramiyesini yetersiz bularak sert eleştirilerde bulundu.ÜYE İŞLEMLERİ
ÜYE İŞLEMLERİ
- 17:05 - Eskişehir, Sivil Katılım Zirvesi’ne ev sahipliği yaptı.
- 17:06 - Atatürk’ün Eskişehir’e İlk Ziyaretinin 106. Yılı Törenle Kutlandı
- 17:47 - Eskişehir Emek Mahallesi’nde 24 Kasım İlkokulu törenle hizmete girdi
- 12:31 - CHP’de kurultay çağrısı PM’ye taşındı
- 12:07 - Eskişehir Sağlık-Sen'den Yeni Dönem: Mazbata Teslim Alındı
- 16:35 - Eskişehir'de, Aranan 156 Şahıs Yakalandı
- 16:28 - Merhum Halil Nural Destici ebediyete uğurlandı
- 18:33 - Eskişehir GES Hizmete Girdi
- 17:19 - Kağıt Rölyef Sergisi Sanatseverlerle Buluştu
- 17:02 - AK Parti’de üç il başkanı daha görevden alındı
- 16:52 - Eskişehir Valisi Yılmaz, Sahada İncelemelerde Bulundu
- 16:51 - Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz, Sivrihisar’da
- 17:01 - Eskişehirli Sporcular Dünya Kupası Başarılarını Vali Yılmaz’la Paylaştı
- 13:20 - İzmir’de Yetkinin Adı Sağlık Sen Oldu
- 13:12 - Markette başlayan gerginlik Sevgi Evinde yara sardı.
Tüm Hakları Saklıdır © 2008 Vilayet 26 | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0 000 000 00 00
Tel : 0 000 000 00 00












